Det drar ihop sig

På tisdag börjar Frejas inskolning! 😖

Vi har hunnit med julen, nyår och 4-årsdag och kalas för tvillingarna men nu drar det ihop sig! Egentligen är det inte bara att Freja ska börja förskolan som tynger mig utan det är bara... ALLT! 

Redan i höstas kände jag att jag nog kört slut på mig själv och nu vet jag knappt hur jag ska samla mig för att klara mig igenom inskolningen! Jag orkar knappt gå upp på morgnarna så jag vet inte riktigt hur det ska gå det här! Pust...

Nytt år men har inte orkat ta nya tag! Mår dåligt och är ledsen hela tiden, diabetesen mår dåligt, vikten mår sämre, pallar inget och orkar inget! Hur blev det såhär? Och när kan man komma upp för luft eller i alla fall se ljuset i tunneln? Det är bara tungt...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor