Sporadiskt :/

Usch vad det var längesen jag var här nu!
 
Ibland bara rullar livet på och det händer massor hela tiden så bloggen hamnar på efterkälken tyvärr! Jag försöker lägga upp bilder på Instagram så ofta jag kan!
 
Spontant känner jag att jag behöver komma igång med träningen igen efter att ha dragits med den här förkylningen i över 4 månader nu! Om jag kör några ordentliga träningspass så kanske förkylningen kan blomma över och jag kan återgå till det "normala"!
 
Vi har en del trädgårdsprojekt just nu - vi ska bygga 4 odlingsbäddar med måtten 0,8*8m och 1*8m där vi kommer ha 1 till hallon/björnbär, 1-1,5 till morrötter/rödbetor/palsternacka/broccoli osv och sist 1,5-2 som jordgubbsland! Just nu är de två första i princip färdigbyggda och hallon/björnbär är redan planterade. Jordgubbslandet kommer hamna i vår lilla sluttning så det är lite jux att lösa med det! Jag lägger ut bilder lite senare!
 
I Midsommar hade vi min svåger och hans familj på besök! När barnen väl somnat bestämde vi "vuxna" oss för att anlägga en 25 meter lång waterslide längs kortsidan på huset som sluttar lagom med avslutning ner för den lilla brantare sluttningen och till slut fick man "hoppa" i poolen! Hahaha... det var skitkul men man är ju inte 14 år längre så ont i kroppen hade vi allihopa och diverse blåmärken hade man samlat på sig! Hihihi...
 
Ja... det händer massor och jag ska uppdatera er mer men det får bli till senare!
 
Ciao

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor