Familjen annorlunda

I lördags var vi ute i närområdet rätt länge och besökte flera lekplatser!

Vi hade ett bonusbarn med oss också - barnens kusin som är lite mer än ett år! Min svåger tittade på oss och påpekade att vi såg ut att tillhöra Familjen annorlunda med 4 barn under 3 år! Hahaha... 

Igår var vi på barnloppis och köpte jeans för tjejerna att ha på förskolan! Jag är mer bekväm av mig och beställer gärna en hög kläder från H&M så jag slipper leta så detta var Davids utflykt! ;) Men vi lyckades hitta 6 par jeans för 10:-/st i snitt så det var väl bra köp!

Jag har fixat vinterkängor, vi har fått mössor av mamma och pappa och igår meddelade syrran att hon hittat bra vantar till tjejerna! Ikväll får tjejerna testa sina overaller så vi vet om vi måste köpa nya! I så fall kommer vi köpa i stl 104 så vi vet att de håller i två vintrar iaf! Tjejerna är ju tydligen längre än normalkurvan så de gamla overallerna kan ju såklart vara för korta! :/

Jag har ju massor av trikåtyger kvar och planen var att jag ska sy både långärmade och kortärmade t-shirtar till tjejerna samt pyjamas och nattlinnen! Måste försöka hitta tid att sy!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor