Två slagna hjältar

Igår åkte vi från släktträffen väldigt sent - efter 21!

Barnen hade ju inte ens sovit middag utan bara lekt och lekt... och lekt! De somnade nog medan vi backade ur parkeringsplatsen! Båda kom upp till oss mitt i natten sen och först gav David upp och la sig i barnens rum och lite senare gav jag också upp och la mig där istället! Hahaha...

Igår hörde jag brorsan och en av mina kusiner prata om att "ska du på den matchen" och tolkade det som hemmamatchen mot Celtic och meddelade snällt att den vill ju David också gå på "så ta med honom"! Då snackade de om matchen idag mot IFK Göteborg! Så där lurade jag mig själv för jag vill ju också på den matchen men nu fick ju David gå för det var ju dessutom min idé! :P

Så jag och barnen åt lunch själva här hemma och sen har de lekt en massa och innan matchen började så frågade jag om de ville sova middag men det ville de inte! De ville sitta i soffan med nappen och satte sig i sina små Poäng-fåtöljer! Stella kom och lade sig bredvid mig och somnade där medan Klara somnade sittandes i sin stol! Jag flyttade dock henne så nu ligger båda i soffan!

De har ju inte sovit middag i soffan sen de var små bebisar - möjligtvis någon gång när de haft hög feber men inte såhär rakt upp och ner! Gårdagen som gör sig påmind säkert! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor