Mår fantastiskt dåligt

Måendet har blivit mycket sämre den senaste veckan!

Även fast jag mått någorlunda när jag satt mig till frukosten så har jag inte fått behålla någon frukost den här perioden! Oftast har jag kräkt innan frukost så det känns inte alls bra detta!

Jag försöker linga kvar i sängen och vila när de andra går upp men det hjälper inte heller! Antar att huvudvärken jag har varje morgon inte heller hjälper till - det är bara riktigt jobbigt alltihop! 

Inatt har vi iaf fått sova ostört utan barn som kommit in för att sova mellan oss! Skönt! Jag hade väldigt svårt att somna men eftersom jag sen fick sova i lugn och ro så känns det inte så farligt! Klart man hade föredragit att allt hade klaffat men man får vara nöjd ändå!

Jag har nog inte vänt på mig inatt för numer vaknar jag så fort jag ska vända på steken! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor