Blått ett ENDA lag.....

Asså MFF är så fantastiska! Man kan knappt tro det - mer Champions League för oss!

David är i stadion och såg matchen och egentligen skulle jag huserat hos Davids syrra dels för att det är nära sjukhuset ifall förlossningen skulle ha startat och dels för att det är där vi ska lämna barnen när det är dags för bebis! Men efter mitt igångsättningssamtal idag så var jag inte alls på humör! Inget  har hänt sen i torsdags och jag blev riktigt besviken! Hade jag inte haft snittet så hade bebis redan varit här men med snitt så måste livmodern verkligen vara ordentligt mogen om man ska få igångsättning!

Besvikelsen gjorde att jag inte alls kände för att vara social och ville heller inte trixa med barnen som inte sovit middag och dessutom var väldigt trotsiga så jag stannade ensam hemma med barnen och fick ha bilen hemma ifall ifall!

MFF:s härliga prestation lyfte definitivt mitt humör (fantastiskt, underbart, suveränt mfl superlativ) och hur fantastiskt är det inte vad de faktiskt lyckats prestera!? Helt galet att det går sååå dåligt i Allsvenskan när de kan spela såhär!

Det är ju nästan bara nya spelare jämfört med förra årets Champions League men ändå slår vi ut Celtic! Helt underbart!

Nu måste vi bara vinna resterande Allsvenska matcher så vi får chansen nästa år också! Hahaha... lätt...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor