Huvudvärken har släppt...

Efter tre dagar med täppt näsa och konstant huvudvärk finns där äntligen ett ljus i tunneln!

Det har varit sjukt jobbigt och dessutom har jag ju inte kunnat ta huvudvärkstabletterna som vanligt eftersom de påverkar hur Dexcom fungerar! Det hjälper ju inte att vara täppt i näsan heller direkt!

Mådde riktigt dåligt igår och fick lägga mig och sova vid 3-4 tillfällen bara för att huvudvärken skulle  ge med sig! Det är lite som att ha migränanfall!

Man vill inte ta ut det helt i förskott men jag mår jättemycket bättre idag! Skönt! Fattar inte att jag stod ut! Haha... 

I tisdags var det ju dessutom EM-final i U21 och vi hade gäster! Mådde rätt dåligt för den dagen släppte inte huvudvärken alls på hela dan! Jag blev lite besviken när det gick till förlängning och var nära att gå och lägga mig då - men uthärdade och såg hela finalen och även någon intervju efter jag borstat tänderna! Men det var så skönt att lägga sig sen - men vinsten var ju så fantastisk!

Jag tror att det som skiljer U21 från A-laget är att de är unga och har inte samma prestigekrav som de äldre spelarna! Spelar man som att man inte har något att förlora så tror jag det går bättre! Jag gillar Zlatan men tror nästan de andra spelarna har för stor respekt för honom och känner att de måste bara passa honom hela tiden - men en spelare gör ju inte ett lag! Sen tycker jag att Hamrén har hamnat i fällan han med nu - blir kanske så ju mer man lär känna spelarna - men vissa spelare blir uttagna på gamla meriter fast de bara nöter bänk numera! En förbundskapten måste vara avskärmad nog för att kunna ta ut de bästa spelarna och ge nya spelare plats utan att behöva oroa sig för de gamla spelarnas känslor! Hamrén kunde lära sig något av Harreide!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor