Helt slut idag igen!

Idag har vi hållt på för fullt i och runt huset!
 
Vi hade någon som hjälpte oss att städa framförallt badrummet och köket och sen hade vi någon som hjälpte David i trädgården! Trädgården är jättefin även om det inte är helt klart - de ska fortsätta imorgon förmiddag!
 
Badrummet luktar riktigt rent och köksluckorna har nog aldrig varit så rena - inte ens när vi tog över huset för de hade inte städat ordentligt! Vi fick ta lite oxalsyra på bänkskivan och sen har David lagt ett lager olja igen!
 
Uterummet är färdigmålat och huset är färdigstädat och golven torkade! Fönstren putsades i lördags också och sen bytte vi ut det trasiga fönstret i garaget och det trasiga uterumsfönstret! Nu är det ogräs i plattsättningen på framsidan och sen två av sidorna på häcken som också måste klippas men sen är det nog helt klart!
 
Planen är nog att jag ska gå iväg med barnen imorgon så att de inte stökar till det som är rent och städat och sen får vi se när vi kan komma tillbaka! Är det bra väder så kan ju barnen hoppa i studsmattan medan de fotar inne kanske! Usch nä kanske inte ändå... vad jobbigt! Pust...
 
Jag var väl inte jätteaktiv i jämförelse med alla andra men nu är jag helt färdig och har ont överallt! Fick lägga mig ner tidigare för jag mådde så illa! Efter imorgon så blir det vila iaf! MYCKET vila! Det kommer behöva städas innan visningen men det är ju någon vecka tills dess och då är jag också mer gravid så antar att vi kommer ta in någon som städar då också - fast hela huset! ;)
 
Misstänker att jag får mitt straff imorgon men vi får väl se!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor