Äntligen badkar!!!

Igår fick vi badkaret på plats med ny blandare för annars hade det inte gått in!

Premiärbadet var fantastiskt! Jag hade glömt hur skönt det var med badkar men det är riktigt gött och speciellt nu med stora magen och trötta fötter! Lutningen i ryggen var perfekt för mig och så kunde jag luta huvudet mot kanten! Underbart!

David fick komma och säga till mig för han ville hinna duscha innan sängdags! Hihi...

Idag är barnen hos sin faster och kusin och vi ska fixa lite inför värdering imorgon! David tycker vi ska lägga ut huset till försäljning nu medan marknaden är så bra och så får vi hitta någon lägenhet sålänge men jag är mer osäker! Det är rätt skönt med huset speciellt eftersom vi har så mycket saker och leksaker - men antar att vi får sälja av och magasinera det mesta i så fall!

Det gör i och för sig inte mig något eftersom jag är lite trött på många av våra möbler som är väldigt mörka i tonen! Men... känner ändå att det blir meckigt att flytta två gånger! :/ Vi får väl ta oss en rejäl diskussion efter värderingen! Tror mycket bottnar i ett grannhus som är i liknande skick som vårat och där budgivningen hamnade på 600' över utgångspris! Helt galet! Folk budar som om det inte finns någon botten på fickan!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor