Mör är bara förnamnet

Idag har vi varit på heldagsutflykt med Davids arbetskamrater!

Det var jättekul att komma iväg och barnen verkade tycka om att få se djuren på zoo även om vissa verkade farliga först! ;) Eftersom jag redan känner mig tung så var det rätt jobbigt att promenera så mycket plus att vi promenerade i 50 minuter för att komma till tåget när vi skulle hem!

Jag hade stödstrumpor hela dagen så när vi kom hem tog jag av dem och lade mig i fåtöljen i uterummet medan David och barnen hoppade studsmatta! Den fåtöljen är så bra för den går att fälla i två lägen och i sista utfallet hamnar fötterna i högläge - det var jätteskönt! Fast uppifrån studsmattan hördes barnen "nej mamma, inte sova"! Suck... haha...

Är helt slut nu! Har falsk ischias på båda sidor, magen är helt svullen och spänd - som tur är hade jag detta på känn redan innan så förstärkning är inringd till imorgon i form av mormor och morfar! Jag har klämdag och är ledig men David jobbar så egentligen hade jag varit ensam hemma med barnen! Är så tacksam för att mina föräldrar kan hjälpa mig! :D

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor