"Heja mamma, heja mamma"

När jag väntade tvillingarna fann jag stöd i en tvillinggrupp på Familjeliv.se!

Nu hänger jag lite på Familjeliv igen under graviditeten och nu under kvällen satt jag och kollade senaste inlägg som kommit medan barnen tittade på Barnkanalen och David var och spelade badminton!

När forumvärdarna lägger upp forum eller tävlingar så hamnar de högst upp och idag låg där en tävling där man kunde vinna en Stokke-stol med spädbarnssits! Den var jag ju tvungen att vara med i!

Tävlingen gick ut på att gissa rätt på bilden som man fick pusselbitar av! Jag gissade rätt på första pusselbiten men det missade forumvärden - hon såg det inte förrän tredje gången jag gissade! Weee... jag vann, jag vann! Ändå ett värde på 2 600:-!!!

Jag och barnen hoppade runt i vardagsrummet och sjöng "heja mamma, heja mamma" och "hoppa om  du älskar mamma, hej hej" i säkert 10 minuter! Nu har jag skickat in mina uppgifter och väntar spänt på försändelsen! Alla shoppaholics dröm - att få en sådan möbel gratis! :D Jippie jippie...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor