Det straffar sig direkt!

Nu har vi precis avslutat en tredagarsmässa med massvis av besökare!

Jag är fortfarande sjukskriven på halvtid men eftersom jag hållt i så mycket med mässan för vår del så har jag ändå varit på plats hela dagarna! Min falska ischias har gjort sig påmind på kvällarna och jag har haft ont i fötterna trots stödstrumpor och gympaskor!

Igår mådde jag lite dåligt när jag vaknade men trodde att det berodde på att mina Omeprazol tagit slut, men när jag satte mig på bussen så sjönk energinivån radikalt och jag var länge osäker på om jag skulle orka stanna! Stack in på McD och handlade en smoothie och sedan till Apoteket för att hämta ut nya tabletter och köpa fler stödstrumpor! När jag kom till mässan hade en av tjejerna fixat frukostmackor så tog en sån också!

Efter en stund mådde jag mycket bättre och jag tror att mitt bs kanske var på väg ner iför hög takt och att det var det som tog musten ur mig!

Inatt sov David inne hos barnen eftersom en av dem klagade på ont i magen! När hon vaknade vid 2-tiden och gnällde så vaknade jag med och kunde inte somna om! Vid 3-tiden gick jag och kissade och då vaknade bebisen i magen och levde rövare i minst 1 timme och sen tog det ytterligare tid innan jag till slut kunde somna om!

Mådde riktigt dåligt imorse och kände direkt att jag skulle kräka - som tur var blev det innan frukost så jag gick iaf behålla maten! Mår fortfarande dåligt så nu ligger jag på sängen och vilar medan bebisen övar akrobatik i magen! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor