Igår var iaf en bra dag

Jag ville knappt skriva om det igår för ville ju inte jinxa det!

Men igår var en riktigt bra dag! Jag var på jobbet tidigt och mådde väldigt bra hela dagen! Det var inte förrän jag skulle gå och sova som det var lite touch and go ifall jag skulle få behålla min multivitamin och min Omeprazol men det gick!

Vaknade strax innan 4 inatt och fick gå upp och kissa (som vanligt) och sen när jag la mig igen så var jag både hungrig och hade ont i huvudet! Så fick gå upp igen och ta ett par fullkornsdigestive och en Panodil Zapp och sen tillbaks i säng igen men det låg och guppade i magen en stund innan jag till slut kunde slappna av och lite på att det skulle stanna i magen! Tog dock en bra stund sen innan jag somnade om!

Imorse mådde jag riktigt dåligt och David är hemma med barnen så jag fick köra själv till min tid hos BM som var redan klockan 8 på morgonen! Men jag sa till henne nu att helst inga tider innan klockan 10 - har dock hjärt-UL inbokat till klockan 08.30 men efter det så får det bara bli senare tider! Har jag en dålig morgon så måste jag kunna ta det lugnt!

Jaja... den här karusellen fortsätter! Fortsatt ojämnt mående och BM tyckte jag behövde röra på mig mer för jag har gått upp lite väl mycket i vikt! Usch...

Vet inte riktigt hur jag ska göra! Mår jag illa så måste jag äta det jag är sugen på och sen har jag svårt för att gå ut och röra på mig när jag mår så illa! Det blir liksom en ond spiral! Men det positiva är väl att jag inte blir så sugen på godis och sånt för jag får så dålig eftersmak i munnen av söta saker och av apelsin! Knasigt hur det kan bli!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor