Trött på illamåendet!

Förra graviditeten var det såklart jobbigt att spy hela tiden men denna är det faktiskt jobbigt att må illa precis HELA tiden!

Det är inte alla dagar jag kräker men förutom de tre underbara dagarna förra veckan så mår jag ju illa hela tiden! Det påverkar ju såklart allt! Jag orkar inte vara som vanligt och sen påverkar det såklart fokuseringen!

I förmiddags när vi hade fika så blev jag sittandes på mitt kontor med stolen bakåtlutad till max så att magen fick fritt runtom sig och sen fick jag dra ner resåren på mammabyxorna så den inte tryckte på magen! Det är rätt jobbigt och väldigt enerverande!

Det positiva med den fikarasten blev att jag fick fixat min nya telefon så nu kan jag äntligen använda min iPhone 6 ordentligt! Jag gick till butiken i torsdags på lunchen för att förlänga mitt abonnemang och hämta en ny telefon! Tog en vit/guld med 64 GB minne och 24 GB internet! Vi har avslutat vårt trådlösa internet hemma eftersom det fungerade så dåligt så nu får vi klara oss med det vi har på telefonerna - så därför tog jag lite mer och David har ju 30 GB till sin så nu ska vi nog klara oss! ;) Haha...

Iaf så ville jag inte använda telefonen förrän jag hade skal till den för jag ville ju inte repa den det första jag gjorde men igår kom skalet! Dessutom hade jag inte uppdaterat min iPhone 5 sedan iOS 6.0.2 så nu blev det ju verkligen en helt ny telefon och ett helt nytt utseende och skrivbord! Lite ovant men det går väl snabbt att känna igen de nya apparna - för det är ju det som är det stora problemet! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor