Mår riktigt skit idag!

Idag är ingen bra dag alls!

Min förkylning har tagit nya krafter istället för att bara avta så som man vill att den ska göra när det gått såhär lång tid - men Stella har fått någon hosta så det är kanske nya basillusker från henne!

Först kunde jag knappt somna och låg vaken jättelänge och var säkert uppe och kissade 4 ggr innan jag till slut somnade - bebisen måste legat och verkligen tryckt på blåsan! Vaknade flera gånger under natten och var helt igentäppt i näsan, ont i halsen och lite huvudvärk. Vid 4-tiden på natten var jag uppe och kissade för 6:e gången och då vaknade Stella till med sin hosta och kom direkt in till oss.

Sen låg hon och först sparkade på mig så jag fick vända mig med ryggen till för att skydda magen, men då hamnade fötterna på ryggraden istället i höjd med skuldrorna så jag vet inte riktigt hur hon låg!

Man kan ju säga att när Davids larm ringde mådde jag inte vidare bra! Jag lyckades somna om efter att de gått och vaknade nog vid halv 9 när Dexcom larmade om högt bs och fick ta en dos och dåsade sedan av lite för att vakna igen strax innan 9 när Dexcom larmade om lågt bs istället!

Asade mig upp och käkade frukost medan jag satte på inspelningen av MFF-Olympiakos som lite uppladdning inför Allsvenska premiären. Mådde fortfarande skit så tog mig en dusch och åkte sedan till jobbet! Tänkte att ju tidigare jag kommer till jobbet desto tidigare kan denna dagen vara över! Illamående och kräkningar med diabetes går inte ihop alls! Usch...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor