Illamåendet nästan värre nu...

... det är så hemskt men sant!

Efter min hemska graviditet med tvillingarna, där jag spydde från v 7-22 och sen började igen i v 34/35 fram tills barnen föddes, trodde jag faktiskt inte att det skulle hålla i sig så här länge ens! Nu är jag i v 14 och i helgen fick jag känslan av att det förvärrats! Usch...

Lördag morgon fick jag inte behålla någon frukost trots att jag åt frukost 3 ggr! I söndags spydde jag till och från hela dagen - det var helt fruktansvärt! När David åkte för att spela innebandymatch vid halv åtta på kvällen så funderade jag seriöst på ifall jag bara skulle ge upp dagen och gå och lägga mig!

Mår riktigt dåligt idag också! David fick köra mig till jobbet imorse efter att frukosten kommit upp igen och jag bara kände mig allmänt kass! Jag fick ju diagnosen Hyperemisis när jag väntade tvillingarna men såhär i efterhand så tänkte jag att det var fel och att det var pga tvillingarna, som vi inte visste att det var då, som jag mådde så dåligt men nu börjar man ju undra!

Vill helst inte behöva gå hem och sjuka mig men idag är det verkligen på gränsen! Kroppen känns färdig så vi får se om jag orkar hålla ut till dagens slut! Riktigt jobbigt att känna sig magsjuk varje dag! :/

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor