Blandade skurar

Ja inatt har det ju ösregnat hela natten - påminde om översvämningen fast inte med samma intensitet!

I fredags mådde jag riktigt bra - det var skönt att ha en sån dag för det var ett tag sen nu! Fick gjort och färdigställt en massa på jobbet och det kändes riktigt bra! Vi ska snart vara engagerade på en mässa och för projektet jag jobbar i så har jag tagit på mig en hel del att fixa så skönt att en del blev klart!

I lördags var det ändå okej med mitt mående! Jag var lite trött så det blev inte många knop men slapp spy iaf och det är ju ALLTID positivt!

Igår var dock en riktigt, riktigt dålig dag! Jag var sängliggande nästan hela dagen och mådde bara pyton hela tiden så en och annan spya blev det ju! Senare på kvällen kulminerade allt med en rejäl huvudvärk dessutom vilket såklart inte hjälper på något sätt!

Mådde jätteilla när jag lade mig för natten och när Stella vaknade innan jag ens hunnit somna bad jag David att ta med henne tillbaka till sitt rum - där han också blev kvar hela natten! Jag hade inte klarat ha henne bredvid mig, snurrandes och sparkandes - jag hade fullt sjå med att koncentrera mig på att inte avsluta dagen med kräk!

Idag pallrade jag mig upp tidigt eftersom jag skulle ha ett möte klockan 9 men detta blev tyvärr avbokat så jag var sådär nöjd med att jag ansträngde mig för ingenting! Dessutom hade alla på bussen ätit vitlök igår så jag fick andas i min halsduk hela bussresan! Usch och fy... :P

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor