Feberuari fortsätter...

... Stella är nu feberfri...

... men idag vaknade istället Klara med feber! Kul cykelhjul! ;) Stackars små pluttar! Inatt har de dessutom sovit dåligt och det har varit gnälligt mest hela tiden! Eftersom vi var lite beredda på att det nog skulle bli VAB idag med - Klara var så himla förkyld igår - så sov David inne hos barnen så att jag skulle orka med jobbet så han är också jättetrött idag!

Vi 4-tiden inatt hörde jag hur Stella vaknade med ett skrik och sen började hon tjuta "jag vill till mamma" men David var ju där så hon lugnade sig direkt och somnade om! Jag har ju babywatchen på även om det är "min natt" att sova ifall vi behöver hjälpas åt! Det är ju inte helt lätt att trösta två små pluttar samtidigt och speciellt inte ifall de är lite krassliga!

Vi är en trött familj idag så jag hoppas att dagen/eftermiddagen/kvällen/natten blir bättre! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor