Sensorbyte och fredagsträning

Idag ska jag göra mitt första sensorbyte helt själv!

Egentligen ska det göras om en halvtimma men eftersom jag inte har sakerna med mig så har jag valt att starta om sensorn som sitter så får den kanske vara lite "off" tills vi kommer hem efter träningen idag!

Vi ska köra ett Transformers-pass idag! Vi gjorde det förra fredagen med - inte alls lika kul som Dodgeball men eftersom det fortfarande inte finns någon Dodgeball på schemat så får vi ju hitta på något annat under tiden! Men vi saknar ju att kasta bollar på främlingar! ;)

Transformers är hårt! Det är ju olika övningar runt "djungle gym"-et med tillägg av squats med medicinboll, släden och repen! Vi får se ifall det blir andra övningar idag för det ska iaf vara en annan instruktör än sist men även om det hade varit samma så tror jag de ändrar lite ändå!

Känner mig lite seg och trött så vi får se hur motiverad man är senare! Fast sist var där en tjej som var som ett monster - hon gjorde ALLT i högt tempo utan några extra pauser! Helt fantastiskt! Fast sen hade hon ju inga extrakilon, som man själv har, att bära på! Haha... :P

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor