BS och träning

Blodsockret fortsätter leva sitt eget liv!

Det är verkligen skitstörigt och jag lider med alla diabetiker som har det såhär alltid! Mina 10 första år som diabetiker har ju bara flutit på med bra och stabila HbA1c, inga komplikationer på andra organ eller ögonen, inga snabba blodsockerfall som krävt glucagonspruta eller sjukhusvård!

Det är först nu alla komplikationer börjat komma! Jag hade ju ett enormt bs-fall där David knappt kunde få upp bs igen och då var faktiskt ambulansen på väg även om de aldrig hann fram innan David kunde avboka dem eftersom jag "kommit tillbaka"! Mitt bs gör lite som det vill just nu och så brukar det ju aldrig vara! Man kan ju bara göra sitt bästa och sen får någon annan hjälpa en ifall man inte reder ut det - och det är väl då det blir pump för min del!

Lite yr i pottan fortfarande till och från och det lurar mig lite! Känns om lågt bs ungefär men det har det ju inte varit så får mäta extra helt enkelt! :/

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor