Känner mig som nydiagnostiserad

Det har varit bra att ha sensorn men min kurva ser knäpp ut!

Innan helgen sänkte vi ju min Lantus på morgonen från 10 till 8 eftersom jag låg stabilt mitt på dagen men stabilt runt 4 mmol/L så hela tiden i riskzon för lågt bs! I helgen låg jag en natt och morgon helt stabilt på 12 mmol/L utan varken toppar eller dalar!

Mellan 24.00 och 04.00 inatt låg jag helt stabilt på 5-6 mmol/L för att sen sakta men säkert gå upp till 10 mmol/L innan jag vaknade! Vad är det som händer egentligen? Jag fattar ingenting!

Jag känner mig helt grön och verkligen nydiagnostiserad! Jag hoppas verkligen att de kan hjälpa mig på onsdag när jag ska lämna tillbaka sensorn för det känns inte bra att lämna det som det är nu! Det känns osäkert och ostabilt! Känns faktiskt nervöst att lämna tillbaka sensorn när det är som det är nu! Suck...

Jag förstår inte hur vi ska få rätt på det!? Usch...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor