God Jul... på mig själv! :D

Igår fick jag hem en julklapp till mig själv!

Det var halsbandet Modest 90 cm från Pilgrim! Det var helt underbart! Väldigt enkelt men ändå effektfullt! Jag passade faktiskt på att köpa armbandet och ringen på Åhléns igår eftersom jag hade en kupong! Jag lät bli örhängena faktiskt!

När man har ett snyggt halsband med ett utmärkande hänge så blir det ofta för mycket att ha hängande örhängen till! Hade det funnits vanliga ploppar så hade jag antagligen köpt örhängena också men jag har tidigare gjort misstaget att köpa ett par hängande örhängen till ett utmärkande hänge och jag kan aldrig använda dem tillsammans - det blir bara för mycket!

Men jag blev i alla fall sjukt nöjd med mitt halsband och barnen blev också förtjusta i "bollen"! Stella blev så förtjust att hon höll på att dra sönder kedjan - inte så bra, så man får vara lite uppmärksam när barnen är med! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor