Deppig = shopping?

Ja det känns ju onekligen lite deppigt nu...

Det är inte bara det här med blodsockret och pumpen utan det är mer som hänt men vi jobbar på att försöka lösa det andra! Sen är jag rätt frustrerad över att vi börjat träna massor, äta bättre och undvika snacks och medan David snart gått ner 15 kilo så står jag alltjämt på samma! Snacka om deprimerande! Men vad är då botet för denna deppighet? Brukar kunna lösas med lite shopping!

Jag har ju redan handlat julklapp till mig själv... från David! Han har inte fått se den för en av oss måste ju bli överraskad! :P Hahaha... Men nu när jag är så deppo så kanske jag får ta och köpa något mer till mig själv så att det känns lite bättre! Lite kompensation för motgångarna man får! Haha... låter som världen håller på att gå under!

Jag har spanat på Modest från Pilgrim! Jättefina smycken med lite mer tyngd! Jag ska ha en silvrig klänning på nyår så hade velat ha dem i silverfärg! Jaja... vi får se!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor