Snark...

Shit vad trötta vi är hemma nu!

Imorse snoozade jag 6ggr och fick sen också väcka min sambo, som inte brukar ha hunnit vakna innan jag går, efter att båda väckarklockorna på hans mobiler larmat i nästan 10 minuter! Hahaha...

Vi är helt färdiga! En vecka med magsjuka barn har tagit på våra krafter så jag hoppas verkligen på en lugn helg och att vi ska få sova ut... lite i alla fall!

Idag ska vi ha inskolningssamtal på dagis - alltså prata om hur inskolningen har gått och lite sånt! Här på jobbet är det ingen annan som har varit med om det, "de hade väl inte tid" var kommentaren! Tja men det har ju knappt vårt dagis haft heller eftersom det gått typ 6 månader sedan barnen började på dagis!

Ska i alla fall bli skönt att få höra vad personalen tycker! Jag träffar ju nästan aldrig personalen eftersom det är David som både lämnar och hämtar - han har ju gått ner en timme i arbetstid per dag så ofta har de ju varit hemma i en hel timme innan jag kommer hem! 

Lite trist tycker jag att det är faktiskt, för jag hade ändå velat träffa personalen lite grann så att jag också kan få den kontakten och egentligen med barnen också! Vi får se till våren ifall jag också ska gå ner i arbetstid! Jag brukar ju börja tidigare så att jag kan gå hem tidigare - har ju flexklocka och ingen är beroende av att jag sitter på min stol till 16.30! Så ifall jag också går ner en timme per dag i arbetstid så kommer det bli jag som hämtar barnen! Jaja... vi får se!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor