Dodgeball idag!

Nu när barnen är friska måste vi komma igång med träningen igen!

Tyvärr börjar jag bli lite halvförkyld! Jag har ont i halsen och har rethosta men än så länge inte snuvig eller febrig så idag blir det ändå Dodgeball!

Dodgeball är perfekta starten på helgen! Tänk att få kasta bollar på en massa främlingar - det är ju mjuka skumbollar men man får ju ut lite aggressioner och frustrationer såhär innan helgen och det är ju alltid positivt... och skitroligt! ;D

Hoppas att min "halvförkylning" lägger sig så att vi kan träna ordentligt i helgen! Det behövs verkligen nu... känns i hela kroppen! Ett par pass i helgen så kommer det nog kännas som att man är på banan igen!

Blodsockret behöver lite träning dessutom! Jag står fortfarande upp halva dagarna vid mitt höj- och sänkbara skrivbord och efter nästa vecka ska jag skicka in ett nytt HbA1c för att se om det gett effekt på mitt bs! Antagligen "ja"!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor