Blodsockret fortsatt lågt på kvällen

Ja det verkar svårare än vad jag trodde att fixa detta!

Igår hade jag sänkt mina Lnatus-doser till 11+7 - men låg ändå på 1,8 vid 22-tiden igår! Så idag tänker jag sänka igen och ta 10+6, som på den gamla goda tiden! Försöker komma ihåg att testa mitt bs lite oftare också men ibland är man så inne i arbetet så det försvinner bara! Men som sagt jag ska försöka iaf!

Blodsockret kan leva sitt eget liv ibland och då är det svårt att vara diabetiker! Igår fick det bli en banan en dricka med honung i och lite mjölk för att få upp det innan det var dags att nanna! Jag får se vad bs säger imorgon men som det känns just nu så kommer jag nog med största sannolikhet få ringa min diabetessköterska och få låna en sensor så att jag kan få rätt på det här!

Ovan vid att ha så mycket problem med mitt bs så jag hoppas att det löser sig snart!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Klä om en lampskärm