Julklappar & presenter

Jag har ju lite idéer om vad som skulle vara bra till barnen!

Nu ska vi ju bara bestämma oss för vad vi ska ge dem - vad har de mest glädje av? Jag tror att Leksaksköket från IKEA kan vara bra och det får plats i deras rum. Idag har de alla leksaker i vardagsrummet så det hade varit bra med något som de kan ha i sitt eget rum! Ett lektält är ju en annan bra idé! Vi försöker nog hålla oss borta från för mycket rosa eftersom barnens rum är så rosa men de här tälten från Kids Concept är ju mer åt det gröna hållet!

Varsin docka börjar det också bli dags för! Vi ska ta med dem till en leksaksaffär som har många olika så ska de få välja själva så får vi se hur det går!

När jag var liten byggde min morfar ett dockhus till mig som min syrras töser har lånat! Om vi kan få hem det innan jul/födelsedag så kanske det kan bli lite Sylvanian families! Vi har ju tapetsnuttar kvar från barnens rum så vi kan ju fixa lite sånt också i dockhuset!

Jag gillar ju både kaninen André från Bukowski Design som man kan få broderad hos Sykulan i öronen med namn och födelsedatum - minne för livet - och förvaringskorgen Retro Light från Elodie Details - så superfin! Det finns så mycket man kan ge barnen men i år kommer vi också att hålla oss till att det blir varsin julklapp och varsin present men kanske något mer användbart för barnen!


Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor