Vi visste, vi kunde, vi gjorde!!!

2-0 till MALMÖ!!!!!!!
 
Så jäkla gött - i och med vinsten mot Sparta Prag igår är Malmö klara för gruppspel i Europa League och bara 180 minuter från spel i Champions League! Kan bara säga SHIT!
 
Det var underbart, nervöst, euforiskt, nagelbitande, fantastiskt osv. Vi satt som på nålar och hade ont i magen - speciellt efter att det andra målet kom i 55:e minuten... 35 nervösa minuter kvar (plus 6 minuters tillägg)!
 
Domaren förlorade matchen tidigt så skönt att det inte blev avgörande! Men vilken inramning det blev! Uppmaningen om att fylla Stadion genom "Vi vet, vi kan, 2-0 till Malmö" och "Hela Stadion Gungar" funkade faktiskt och en bit över 19 000 pers fanns på läktarna! Det var verkligen fantastiskt och alla var engagerade och sjöng med - det var en riktigt dån som öste genom Stadion hela kvällen! Så jäkla underbart!
 
Jag kan bara säga att det var tur att jag inte var gravid! Haha... Jag slutade ju gå på MFF:s matcher under graviditeten eftersom jag var så engagerad hela tiden så fick jag så ont i magen av alla känslor! Jag såg flera höggravida igår - för mig hade det aldrig gått... jag hade fött barnen på plats! Hahaha... ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor