Forts. Planera garderob till tvillingarna

Alltså det är helt galet!

Jag har inte alls upplevt det såhär tidigare när jag fyllt garderoben till barnen men ALLT i storlek 92 är ju typ slut - eller det man vill ha iaf! Det är helt galet!

Som tur är så passade vi på att köpa vinteroveraller från Kappahls märke KAX för två veckor sedan när vi fick 25% rabatt på dem - för nu är de helt slut på nätet och det finns inte så många kvar i butik! Det är verkligen utplockat!

Min kollega varnade mig men jag trodde inte att det skulle vara så farligt som det faktiskt verkar vara nu! Skulle köpa några basplagg på HM men det fanns inte i storlek 92 på triangeln så jag gick in på hemsidan... nästan allt jag var ute efter var slut!!!

Vad är det som händer liksom? Hur blev det fler som köper i storlek 92 än i storlek 74 tex? Jag får försöka ta mig till Emporia eller Mobilia eller nåt och se vad som finns kvar! Suck...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor