Blodsockerfall deluxe!

Det var längesen jag hade ett riktigt bs-fall nu men idag kom det!
 
Dagis hade planeringsdag idag så jag har varit i stan med en kompis och hennes son. Hamnade lite i ofas med mina sprutor och mat/fika osv och när jag skulle köra hem så jag fick dela två bananer med barnen och trycka ett kexchoklad! Det höll mig hela vägen hem! Var lite orolig för att köra helt själv med barnen men det gick faktiskt bra trots att Stella gnällde lite både på vägen dit och hem!
 
Väl hemma blev det smått kaos sen skulle barnen äta och vi äta! Medan jag matade barnen stack David iväg och hämtade mat till oss! Jag var färdig med matningen rätt snabbt och satte igång Barnkammarbokens DVD så att barnen fick sjunga och dansa lite medan jag började dåsa bort i ännu ett bs-fall - eller det var väl samma som inte riktigt kommit på banan igen!
 
När David kom hem proppade han i mig druvsocker - jaja det var inte så illa som det låter! Mina bs-fall har liksom tagit ny tappning efter graviditeten! Att bli sååå dåsig som jag blir nu är något nytt och jag behöver inte ha extremt låga värden! Förr kunde jag ha 1,2 och ändå klara ut det helt själv! Vet inte riktigt vad jag hade i bs idag, vet bara att det var lågt! Jag hade kunnat klara ut det själv idag men David hann före, han har rätt bra koll på mig faktiskt! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor