Febern stiger...

... ja på mig då!
 
Barnen är friska idag men eftersom Klara hade feber igår så fick hon stanna hemma idag med - faktiskt var Stella också hemma! Vi var rätt slitna imorse och jag vaknade huttrandes med världens febermuskelvärk och sen har febern bara stigit idag! För en timme sedan hade jag 39,5 - inte så kul att inte kunna vara med barnen nu när de också var hemma men David fick VAB:a och ta hand om huliganerna!
 
Det är så tråkigt att må dåligt och jag hoppas att jag mår bättre imorgon! Imorgon är ju ledig dag - inte ska man vara sjuk när det är ledig dag heller! Men eftersom febern stigit under dagen så gissar jag att den finns kvar imorgon med tyvärr! Den måste vara borta på fredag för jag pallar inte med!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor