Riktiga rullskridskor!

Jag har lyckats få tag i riktiga rullskridskor - ni vet såna där hjulen sitter 2 och 2! Old-school!
 
 
När jag ändå beställde dem så beställde jag en hjälm samtidigt - en lila! Jättefin! Jag har inte sett en i den färgen någonstans så kul att ha något speciellt!
 
Vi har i alla fall börjat träna nu igen och när David har lagträning vid ribban så tänkte jag passa på att ta mina rullor och köra fram och tillbaka - med barnen i vagnen - så att jag får lite träning jag med! Jag har gått långa promenader hela denna veckan - fram och tillbaka till Emporia tex som tar 2 timmar! En rejäl promenad och det känns bra!
 
Idag skulle vi faktiskt promenerat till Emporia för jag behöver en kjol men David hade råkat få med sig mina husnycklar också till jobbet så det får vänta helt enkelt!

Comments

  1. ååhh jättefina!! I love them :)

    läste om ditt blodsocker fall..inte kul..hoppas du mår bättre idag gumman !
    Stor kram

    ps har ingen data för tillfället..bara på jobbet men har ingen tid att använda den..:(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor