Ett supernormalt värde!!!

Den senaste tiden när jag mätt mitt blodsocker har det antingen superlågt eller jättehögt!
 
Idag äntligen mätte jag ett alldeles supernormalt värde på 6,2 innan lunch! Jippie! Jag mäter ju inte så ofta som jag hade velat just nu - det är helt enkelt inte så lätt att alltid komma ihåg det när jag samtidigt har hand om barnen själv!
 
Men det var iaf bara så himla skönt att se ett "normalt" värde - det är ju dessa värden som brukar vara mer regel än undantag i mitt liv! Min diabetes har inte mått så bra sedan jag blev gravid med tvillingarna! Eller egentligen sedan innan jag blev gravid för då började jag bli mindre insulinkänslig på morgonen men det har ju inte direkt blivit bättre! Hoppas på en förbättring nu iaf när jag gör mina justeringar! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor