iPod Nano 6th generation

Ja det är en iVärld vi lever i!

Jag har min älskade iPhone 5 precis som många andra! Jag tycker att min iPhone är fantastisk - en liten dator i handen... hjälpen är aldrig långt bort ifall man är vilse eller vill hitta "vad som helst" snabbt! Hur klarade man sig förr i tiden? ;)

Sen har jag ju min blåa iPod Nano generation "gammal" som börjar ge upp! Den är minst 5 år gammal nu och batteriet håller knappt för något längre tyvärr! Jag har tidigade funderat på att skaffa mig en iPod Shuffle men jag saknar en display på den så att man kan välja låt!

6:e generationens iPod ser precis ut så som jag ville att Shuffle skulle se ut! Pekskärm över hela och sen clips baktill så att man lätt kan fästa den på träningsjackan eller liknande! Det blir nog till att spara lite pengar till en sådan underbar pryl! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor