1-årskolik - finns det?

Nä men det känns nästan så!

En av töserna har vaknat ungefär vid samma tid 2 dagar i rad nu och sedan skrikit i 2-3 timmar! Jag känner mig helt förstörd nu så det är tur att det är lördag imorgon för jag hade inte klarat ha det såhär en natt till och sedan gå till jobbet!

Det blir nog samma kur som igår; 1 Ipren & 1 cola på förmiddagen och sedan 1 Redbull till eftermiddagen! Mina ögonlock känns fruktansvärt tunga! Inatt vaknade hon dessutom en extra gång vid 4-tiden och skrek nog 30-45 minuter!

Första natten trodde vi att hon kanske hade ont någonstans men det blev väldigt tydligt att det inte är det som är problemet - utan jag tror att hon testar oss! Ser ifall hon kan få oss att göra som hon vill... och ja det är ju fruktansvärt nära att vi ger upp för man är ju själv så trött! Första natten vaknade hon strax innan tolv och första gången hon vaknade igår var någon gång vid elva-tiden! Så man har ju knappt, eller precis, hunnit somna själv!

Hoppas verkligen att det blir bättre i helgen för vi ska ha gäster som sover över från fredag till söndag!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor