Det tog tid för penicillinet

Usch igår mådde jag rent ut sagt skit!
 
Jag tog penicillin en halv dag i fredags och sen hela dagar efter det. Men igår mådde jag fruktansvärt dåligt och blev rätt arg för att penicillinet inte börjat verka - direkt och helt magiskt! ;P
 
Idag är det lite bättre så jag tänker försöka gå till jobbet imorgon igen! Igår hade jag ju dessutom ont i huvudet hela tiden men innan vi gick och la oss kom vi nog fram till att jag druckit för lite under dagen så det hade nog med det att göra!
 
Rent allmänt var jag trött på att knapra värktabletter för att ens kunna svälja! Jag får så ont i magen om jag äter Ipren eller Panodil för länge och nu har jag ju käkat värktabletter i 2 veckor så... ja allt var allmänt skit igår! Idag har jag inte tagit några värktabletter ännu! Det gör fortfarande ont i halsen men inte i närheten lika ont som tidigare!
 
Diabetesen har varit lite oförutsägbar men å ena sidan lååga värden och å andra sidan medelhöga värden så det har varit en liten berg och dalbana! Men jag hoppas att det ska stabilisera sig nu när jag mår bättre!
 
Jag har semester på onsdag och då ska barnen på sitt första besök hos tandläkaren! Eftersom David är iväg så ska min pappa komma in och följa med! Jag vet ju inte riktigt vad dem ska göra så det känns bra att ha någon med sig!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor