Världens Bästa Sambo!!!

Jag har världens bästa sambo!
 
Jag borde starta en blogg som heter "David är min idol" (tar en mark och prickar mål) där jag bara kan dyrka honom! Hahaha... ;)
 
Båda töserna är förkylda och sover dåligt! Igår natt vaknade båda på natten och vi fick lägga oss i varsitt barn i varsitt rum! Min bebis snurrade runt i 360° och sen när jag lagt henne till rätta så rullade hon fram och tillbaka och slog med armarna och gnällde för nappen åkte ut hela tiden! Snacka om att jag var trött på jobbet i måndags när jag påbörjade min andra vecka tillbaka i arbetet!
 
I natt gick David upp själv med bebisen som vaknade och sov med henne i extrarummet så att jag skulle få sova - "idol-poäng 1"! Sen har han haft en fantastisk dag med dem idag trots förkylning, där han hållit fast på rutinerna som han utvecklat för att passa våra huliganer - "idol-poäng 2"! Han har hunnit med att både tvätta och städa köket - "idol-poäng 3"! Han fixade kvällsmat åt oss - "idol-poäng 4"! Han har helt enkelt full koll på läget!
 
Jag är så sjukt impad för när jag var hemma själv så var det kaos! Okej barnen var bara 2-3 månader gamla och det var ju jobbigt på ett annat sätt - att känna sig otillräcklig hela tiden - men den känslan sitter i emellanåt! Jag tvivlar på att jag hade orkat med allt det som David gör om dagarna om jag hade varit hemma själv! Han är iaf bäst, min älskling!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor