Syjunta 14; Ny modell

Nu har jag varit igång igen!
 
Nu har jag sytt en playsuit i stl 74! Jag är inte riktigt nöjd med halsringningen - jag har ju förstorat mönstret jag gjorde för stl 68 och jag måste gjort fel någonstans för det blev inte alls lika bra som det blev när dem var i stl 68! Men såhär ser den ut iaf! Tyget är från Tygpyssling.se, trikåsnedslån från Bibbistextil.se och tryckknapparna från Stoffochstil.se!
 
 
Eftersom jag inte var nöjd med halsringningen för stl 74 så tänkte jag att den kommer att bli ännu värre i stl 80 så jag började göra om mitt mönster så att det istället blir en "vanlig" rund hals med knappar i sidan! Blev väldigt nöjd med resultatet även om det var lite knäbbligt att få rätt på allt nu när jag gjorde ett helt eget mönster igen! Även här är tyget är från Tygpyssling.se, trikåsnedslån från Bibbistextil.se och tryckknapparna från Stoffochstil.se!
 

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor