Ny slogan!

Jag har skaffat mig en ny slogan eller signatur om nu så vill!
 
Man är bara en människa och har bara två händer!
 
Den återkommer allt som oftast när jag haft jobbiga dagar eller nätter med barnen! Det är inte lätt kan jag säga! Imorse fick jag krångla upp båda barnen i famnen när jag satt i soffan eftersom de bestämde sig för att ha SM i tandemskrik!
 
När jag väl fått upp båda så visar det sig att Stella fortfarande är hungrig trots att hon redan slukat allt som fanns i flaskan! Så jag fick snällt lägga ner Klara igen - fast hon inte alls tyckte att det var speciellt kul - och sedan mata Stella medan Klara gallskrek! Kan man få dålig hörsel av barnskrik? ;)
 
Idag kom mamma vid lunch och hade mat med sig - TACK! Det var jätteskönt att få sällskap och lite avlastning! Sen passade hon på att dammsuga vilket också behövdes här! Vi har sagt att köket och tvätten är viktigast nu och sen har vi delat upp det så att David tar köket och jag tar tvätten!
 
Jag känner mig helt färdig men David säger att vi kommer att klara detta så då kommer vi väl det även om man är helt slut just nu! :P

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor