Förnödenheter... typ...

Idag kom barnens mormor och morfar på besök!

Tidigare i veckan fick vi helt överraskande en extra soptunna på tomten - denna ska vara för matavfall så tydligen ska vi nu börja källsortera! Vaskskåpet ser redan ut som en enda röra så nu körde jag och pappa till IKEA för att skaffa källsortering till skåpet!

Jag passade på att handla lite andra saker vi behövde också men usch så slut jag var när vi var färdiga! Jag som älskar IKEA har inte kunnat njuta av det alls sen jag blev gravid och tydligen inte nu heller när barnen väl har kommit!

Gick en liten runda på Barnens Hus med och handlade varsin skallra, en speldosa och ännu ett diskställ till nappflaskorna eftersom det andra inte räcker till! Skallrorna och speldosan är från Diinglisar och diskstället heter Cactus!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor