Nytt blodflöde och CTG idag!

Då var det blodflöde och CTG igen!
 
Tv höger ligger normalt som hon har gjort hela tiden och Tv vänster ligger inom det övre intervallet men ändå inom det normala - vilket hon faktiskt har gjort ända sedan den andra blodflödeskontrollen som vi gjorde! Det är bara vid det allra första blodflödet som hon legat över gränsen!
 
Fick träffa en sjunde läkare idag! Han sa att det inte var någon fara för de komplikationer som tvillingtransfusion för med sig eftersom jag nu är så långt gången - gick in i v34 idag! Han sa också att det fallet i tillväxt som hon gjort ändå låg inom det tillåtna så det kändes ju bra!
 
Vi vill ju såklart att hon ska ta igen sig och komma ikapp igen så vi får se vad tillväxtultraljudet visar i nästa vecka! Jag har tider två dagar nästa vecka så då får jag ränna på KK igen!
 
Jag hann träffa Helena en liten stund idag och det var ju kul! Oftast är jag så trött så orkar knappt göra något efter ett sånt här besök på SpecMVC - men när jag gick där ute i den friska vinterluften så fick jag lite energi och passade på medan jag fortfarande orkar! Hehe...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor