Vecka 28 idag!

Tänk att vi redan gått in i vecka 28 och att tvillingarna väger runt 1 kilo styck!

Det känns helt galet när man tänker på det men samtidigt känner jag ju att det börjar bli tungt! Om bara två veckor beräknas jag vara lika stor som om jag hade varit fullgången med bara en bebis i magen! Det är nästan ofattbart - för då har jag ändå 10 veckor kvar i teorin!

Jag har en del saker att avsluta på jobbet innan jag kommer att bli sjukskriven och jag antar att de kommer att ta ett beslut om sjukskrivningen vid nästa besök om två veckor! Den morgonen har vi först fostervatten-UL och efter det är det blodflödeskontroll och sen avslutas morgonens besök med ett läkarbesök så jag antar att det är vid läkarbesöket som vi ska diskutera detta!

Första besöket den morgonen är redan 20 i 8 så efter allt det kommer jag behöva åka hem och lägga mig! Jag tar ju det väldigt lugnt på morgnarna och är absolut inte uppe så tidigt i vanliga fall! Men jag får väl anstränga mig den dagen! ;) Hahaha...

Huset besiktigades igår men tyvärr kunde inte hela besiktningen genomföras men detta håller dem på att lösa nu! Jag fick ju sån ångestattack igår när det inte bara gick som vi hade tänkt men David får vara klippan jag lutar mig mot och sen idag så hade ju det mesta, inte löst sig kanske men iaf tagits tag i! Jag måste sluta ta ut allt i förskott men jag skyller det lite på hormonerna också! :P

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor