Usch & fy för förkylning!

Sömnbrist, huvudvärk och snor!

Fy vad jobbigt det är och det har inte blivit bättre tills idag heller! Huvudet känns fortfarande som mos, halsen gör fortfarande ont, näsan rinner fortfarande och hostan håller i sig! Fick knappt sova något inatt för jag kunde ju inte andas - sov dock ett par timmar i soffan vid lunch-tid!

Blodsockret lever sitt eget liv utan hänsyn till varken mig eller tvillingarna och det har verkligen varit en kamp idag! När David väl kom hem från jobbet var jag på bristningsgränsen med gråten i halsen! Så David fick åka själv med pappa och hämta vagnen som vi beställt från England!

Nu står det alltså en stor tvillingvagn i vardagsrummet - det blev genast lite mer verkligt! Vi ville ju egentligen inte ha en bred vagn men det blev en sån till slut i alla fall! Men vagnen känns väldigt stabil och har snurrbara hjul fram - alla hjulen är dessutom stora! Handtaget kan höjas och sänkas och vi fick både regnskydd och myggnät med i paketet!

Så nu har vi en vagn med två liggdelar, två sittdelar och två bilstolar till ett väldigt bra pris och allt är godkänt enligt EU-standard! Super!!!

Comments

  1. Visst känns det mer verkligt när vagnen står där hemma? :) Vi eller är väl mest jag som står för inköpen av vagnar mm här hemma. Så i v.12 köpte jag en retro liggvagn. Och idag köpte jag en tre i ett vagn dvs med babyskydd + adapter, chassiet, sittdel och liggdel :) Så nu behöver vi en större lght så vi får plats med vagnarna och dess tillbehör ;)

    ReplyDelete
  2. Hahaha... ja vi har ju sålt vår lägenhet och ska köpa hus så att vi får plats! ;) Hahaha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor