Fungerande IT-policy... finns det???

Måste bara avreagera mig lite!
 
Innan jag blev sjukskriven beställdes en ny dator till min arbetsplats eftersom min hade börjat ge upp totalt! När jag kom tillbaka levererades den - men då var det fel såklart! Vi fick beställa en ny hårddisk med rätt inställningar eftersom det "absolut inte" gick för IT-support att komma ut och göra om inställningarna! Den nya ordern skulle komma två veckor senare!
 
Igår - 4 veckor senare - kom den och då saknas det ändå vissa inställningar och program! Vissa program som vi beställt fick vi inte inlagda i datorn eftersom vi hade tillgång till dem själva men eftersom det saknas en viss inställning så kan vi ändå inte installera dem själva! Aaaahhhrrrggg!!!
 
Kan det bli mer komplicerat? Från början beställde vi datorn som ett byte mot min gamla så att den nya skulle ha samma program och inställningar! Varför kan det inte bara fungera??? Varför kan man inte hitta en fungerande IT-policy??? Suck...
 
Jag vill ju gärna hinna färdigt med vissa saker innan det är dags för mig att sluta jobba inför väntande förlossning! Inte undra på att man dragit sig för att byta dator - för jag visste ju att det inte skulle gå särskilt smidigt! Blä...

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor