Försökte gå till jobbet...

... men fick gå hem efter en halvtimma igen!
 
Jag kände att förkylningen hade börjat ge sig och tänkte att det hade varit skönt att börja med mina tabeller till den nya forskningsrapporten! Jag duschade och tog bussen till jobbet! Satte mig i stolen, startade datorn och sorterade i högar med papper som hade "landat" på mitt bord!
 
Men sen kom det... jag mådde verkligen inte bra! Svetten lackade och huvudet bara snurrade så jag tog beslutet att gå hem igen - och tur var väl det! Klev av bussen och kände illamåendet komma! Innan jag gick in genom porten fick jag ta upp en påse från väskan i förberedande syfte!
 
Jag hann faktiskt upp till lägenheten och in på toan innan jag började spy! Antar att min kropp inte tyckte om ansträngningen och inte var redo för jobbet! Så även om förkylningen har lagt sig så mår antagligen kroppen inte bra ännu så jag blir nog hemma imorgon också! Så trist att kroppen inte orkar, att den inte reagerar som man är van vid! Jaja... vila och åter vila! ;)

Comments

  1. Hoppas du mår bättre nu! Annars krya på dig!

    ReplyDelete
  2. Tack! Ja det är ju bättre nu men jag antar att det bara var så att kroppen tog längre tid att återhämta sig pga graviditeten! Det var helt hemskt i alla fall men jag har inte spytt varken igår eller idag så det blir jobbet på måndag iaf! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor