Tips från coachen; mot bristningar

Ja jag har ju inte hunnit få några bristningar ännu men tänkte mer i förebyggande syfte!
 
Den här oljan, Bio-Oil, har fått väldigt gott betyg! Den tar inte bort bristningarna men gör dem mindre synbara och den går att använda innan bristningarna hunnit framträda! Som ni ser på förpackningen så funkar den även på andra hudåkommor!
 
Eftersom jag väntar tvillingar och läkaren förklarade för mig att jag dessutom får mer hormoner än andra så tar jag för givet att bristningar är oundvikligt! Min mage kommer ju bli så stor och töjas så mycket så man kommer väl se ut som en zebra! Hahaha...
 
Nä... skämt åsido så blev jag glatt överraskad när jag såg att Vårdapoteket tagit in oljan och passade på att köpa hem en flaska! Biträdet sa att man skulle använda den på rumpa, lår och bröst också eftersom även dessa kroppsdelar tar stryk!

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor