Nu blev det lite stressigt!

Tydligen bör man ha allt färdigt för hemkomst från BB redan i v25 ifall man väntar tvillingar!

Asså... det kommer vi ju inte att hinna med! Hahaha... Vi hade tänkt ta tag i det under november så att det var färdigt innan första december - inte redan nu! Det kan vi nog inte heller för lägenheten ska ju säljas och allt är lite allmänt rörigt i livet nu!

Vi har ju en BB-väska men den är ju tom - för det var samma tidsplan för den som för att göra iordning hemma!

Men jag antar att om barnen kommer så tidigt så måste dem nog stanna på BB ett tag och då får man samla nära och kära att hjälpa till med färdigställandet hemma inför hemkomst! Vi behöver ju inte drabbas av full panik redan nu... hoppas jag! Hahaha...

Comments

  1. Jag har faktiskt funderat på om jag skulle ta och packa en bb väska för säkerhets skull..men varje gång jag tänker så så intalar jag mig själv att allt kommer att gå bra! Och då lugnar jag mig och struntar i den där bb väskan!
    Nu väntar jag ju bara en bebbe så det är ju lite skillnad från dig.
    Ha det!

    ReplyDelete
  2. Ja det är svårt med det där... men det hade kanske varit bra att i alla fall förbereda en hög med saker som man vill ha med sig så att ifall inte själva väskan är packad så är det lätt för någon annan att bara ta högen och trycka ner den i väskan!

    Haha... fast då kan man ju lika gärna lägga i allt direkt! :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor