Lägenheten till salu

Igår var mäklaren hos oss!

I början av nästa vecka fotas lägenheten och sen läggs den ut till försäljning! Känns bra att bollen är i rullning nu för hur som helst så måste vi ju sälja lägenheten och flytta!

Vi har hittat ett hus som vi gillar jättemycket så efter helgen så kan vi börja fundera på hur och om vi ska gå vidare med det - men just nu får vi ta en sak i taget för annars orkar nog ingen av oss! Det har varit en omtumlande tid för oss båda och det mesta har gått ut på att finna lösningar vilket inte alltid är det lättaste och dessutom får man en massa huvudbry!

Igår gick vi och la oss tidigt och idag mår jag mycket bättre än igår! Igår sa dessutom en av läkarna på jobbet att jag såg blek ut och att jag kanske borde börja med järntabletter! Det är faktiskt ingen som har sagt något om det på SpecMVC så börjar faktiskt fundera på ifall de glömt att de borde ta nya blodprover på mig eller nåt!? För kanske fråga min diabetesläkare i nästa vecka när han ringer!

Jag tar ju mina Apoteket Kvinna som innehåller vitaminer och mineraler speciellt anpassade för kvinnor och även gravida! Den innehåller ju både järn och folsyra så det är ju bra! Men av att döma av läkarna på jobbet så behöver man mer koncentrerade järntabletter! Jaja... vi får se var läkaren säger!

Comments

  1. Hör med din läkare om de inte tagit järnvärde prov på dig. Jag fick insatt järntabletter för några veckor sen för jag hade för lågt. (kan säga att det inte var så roligt att börja knapra dem, man blir så hård i magen :(
    Jag går till spec.mvc var fjortonde dag och då tar de alla möjliga prover så jag känner mig trygg att de har koll på allt.

    ReplyDelete
  2. Sist fick jag bara ta sköldkörtelprover så jag tror faktiskt att de har glömt det! Hoppas verkligen att de inte har glömt mina extra besök på SpecMVC bara för att det nu är tvillingar! Suck...

    Det som är så dåligt här är att man inte kan ringa direkt till SpecMVC vilket gör allt så omständigt!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor