Äntligen lite sömn!

Efter att ha sovit dåligt i flera nätter har jag äntligen haft en bra natt!

De andra nätterna när jag har gått upp på mina obligatoriska kisserunder så har jag inte kunnat somna om men inatt kunde jag somna om båda gångerna - sååå skönt! Äntligen! Så idag är jag mycket piggare än jag varit på hela veckan! :D

Eftersom jag var sjukskriven när jag skulle haft semester så har jag ju hela min semester kvar men fick reda på att jag måste ta ut minst 20 dagar i år. Så från och med nästa vecka ska jag ta ut halva dagar och bara jobba på eftermiddagarna! Det ska bli skönt!

Jag har ju haft så svårt att komma upp på morgonen och har verkligen utnyttjat att vi har flextid på jobbet! Idag var min tidigaste morgon denna veckan och då kom jag tjugo i nio imorse! Hahaha...

Jag har även slutat cykla till jobbet nu! Märkte att det gjorde så himla ont i magen att cykla framåtlutad och sen dessutom så slog benen i magen vid varje cykeltag! Men det är ju bra eftersom man ska ta det lugnare när man har tvillingar i magen! Ser fram emot det lugna tempot i nästa vecka iaf! ;)

Comments

  1. Ja det där att cykla när man har en mage i vägen, var visst lättare sagt än gjort. Jag konstaterade samma sak som du, när jag cyklade till butiken idag, att benen tog i varje gång jag trampade. :P

    ReplyDelete
  2. Haha... ja man tror inte att det ska vara så farligt men det är mycket skönare att åka buss! Men snart är det ju förkylningstider så det har ju sina baksidor också!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor