Trött av frisk luft!?

Undrar varför man blir så himla trött av att vara ute i den friska luften hela dagen!

Jag kände mig helt färdig igårkväll och även imorse så kände jag mig inte ens utvilad! Får gå och nanna tidigt idag så kanske det känns bättre imorgon!

Igår var mitt bs inte på sitt bästa humör! Först på morgonen så glömde jag ta efter frukost och sen fortsatte det ligga högt så det kan vara att där var en rekyl. Sen stack vi till städjobbet och sen tillbaka till stugan - borde ha sänkt bs en del men det gjorde det inte (därav tanken att det var en rekyl i bakgrunden också)!

Vi käkade lunch och jag tog mer insulin än vanligt men låg ändå lite för högt efter det! Pressade ner det ännu mer till kvällen men åt en macka till kvällsfikat och låg okej men i högre regionen innan det var sovdags! Imorse låg jag fortfarande rätt högt (för att vara morgon) och även efter frukost och innan lunch! Men nu äntligen verkar det vara i de lägre regionerna igen! Puh...

Lite jobbigt när sånt händer - kan bero på värmen, mens, bakterier... ja vad som nästan! Man går aldrig helt säker!!! Hahaha... :P Nädå inte så allvarligt! Men det är det som är bra med att jag börjat testa mig så mycket igen att jag har bättre koll på vad som händer och kan analysera varför! ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ärtsoppa & diabetes

Thai-mat & diabetes

Alla dessa pennor